Daisypath - Personal picture

Friday 9 December 2011

perghh lama gila aku takk update blog , hee . pemalas memang cenggini :) btw , banyak kot masalah sejak kebelakangan nii . okayy . so aku nak start story pasal vacation aku baru baru ni dengan sayang aku , sharil .
hee , last 3 - 6 december haritu , aku , dye and mak aku pergi langkawi :D sporting tak my mummy ? hehe .

naik flight Air Asia kat LCCT . first time jugak sayang aku merasa naik kapal terbang woo . rasa gembiraa aku bila tengok muke excited dye tau :D hehehe . sampai sampai jee , kitorang di ascot by my cousin's friend , abang pian . dye bawak kitorang pergi tempat menginap dulu , well , its actually a motel but TAKDE TV ?! gosh , masa tu aku fikir memang boleh mati kebosanan ahh aku memalam kat sana kan ? haha .
okay lepas letak barang bagai , kitorang pergi BABYLON , my cousin's raggae bar . sana , kitorang tengok matahari terbenam dekat tepi pantai . romantik takk ? hee :B

pastu malam tu , sharil mengadu dye sakit kepala ahh , demam ahh , so kitorang balik and dye terus tidur . ye ahh , dr habes keje sampai langkawi xtidur . tidur mati plak tu sayang aku tuu . then kebetulan , cousin aku lagi satu join bermalam kat sana . memang aku tidur kat luar laa kan ? esok pagi tu , activity melihat hidupan air dimulakan . kitorang pergi underwaterworld whatever ahh . sana kitorang tengok penguin . weee , comel gile doe . haha . then tengok mcm mcm ahh binatang pelik . pastu shopping dimulakan :D awal awal aku dh agak daa yg sharil ni mesti pergi beli rokok dye dulu . aku pulak boros dengan coklat :D haha ,

agak banyak bende ahh sebenarnya tapi tak ingat sangat . yang aku ingat , kitorang pergi shopping kat pekan kuah sampai hujan hujan then malam tu naik hilux but duduk kat ruang belakang dye yg terbuka tu . dah laa sharil demam :( balik tu takpayah cerita ahh , memang badan dye panas macam apa ntah . risau aku . sampai xtidur malam nak tukarkan koolfever dye . hmm . sayang katakan .


esokknya , mandi laut and berjemur ++ mengutuk / bergossip pasal mat salleh sana dengan mak aku --' haha . aku pulak malas layan , tidur jee . ingat nak tengok sunset , but tak de pulak :( xkesampaian laa . dinner tu kitorang order 'paris van java' which is commonly called as mee bandung . haih , aku ingat special sangat ahh sebb nama daa vogue kan ? last last mee bandung jee . yg best makan semua free ahh sebab cousin aku punye tempat kan :) hee .

candle-light dinner makan paris van java :)

malam lepas mandi laut tu , sharil tetiba demam mcm org gilaa :( damn , badan dye sumpah mcm tengah terbakar . boleh rasa haba dr varsity jacket aku and selimut dye . peluh xhenti henti kuar . aku pulak dh petak , menangis je aku mampu and seperti dijangka , aku memang xboleh tidur sebab takut dye terbangun kelaparan ke apa ke . dah laa seharian tak luak apape :( bila aku lap pakai tuala basah pun dye mengelupur kesejukan , ni kan kalau mandi . hmm :( sedih doe masa vacation boleh mcm ni . tapi takpe , it gives me pengalaman untuk jaga org tengah demam panas and luckily org yg aku jaga tu sharil . mak aku tengok and bantu setakat boleh jee .

hee , last day kat langkawi , masa otw nak cari klinik , we watched LIMA 2011 dr tingkap kerete jee . but sadly , klinik mcm cibai tutp . amboi , nak rehat sampai 3 jam --' melampau . haha :D we had lunch kat rumah cousin aku dengan a few friends and foreigners then balik KL malam :)

itulah kisah honeymoon aku dengan mummy aku . hee .

No comments:

Post a Comment