Daisypath - Personal picture

Saturday 5 November 2011

teringat masa dulu dulu sharil nangis untukk aku :')
awhhhh ,

first time dya nangis masa ada sekali tu , dye suruh aku teman dye idur kat rumah . memang aku tak idur lah kan , just dodoikan dye jee and sembang dengan family dye sampai lah pukul 8 malam , mummy call aku suruh balik . then aku nak kejutkan sharil dye tak bangun bangaun :( abah dye memang marah lah kan then tetiba abah dye marah dye . ceytt rasa bersalah gilee :/ hmmph .
tetiba dye kua bilik , hempas pintu and ajak aku blah . memang dye marah aku gila babi ah masa tu . aku pulak yg geram then aku chaw mcm tu je . ingatkan dye nak biar , tahu tahu dye kejar aku :3 hehe , dye pujuk aku suruh naik moto dye . memang tak ahh , dye yg tidur lebih masa , aku yg kene marah . then pujuk punye pujuk , aku mengalah . so dye ah hanta aku balik . sampai rumah , dengan muka nangis dye yg comeyy tu dye cakap "i takkan tinggalkan u lah . i syg you tahu tak . sorry." aku pulak yg mengalir air mata :') awhhhhh . #dah mcm filem hindustan =.='' haha .


kali kedua pulak dye nangis masa kitorang gaduh besar gegila babi . kat alsafa . haha :D
gaduh sebab apa tu private . hee , but memang sampai bertumbuk bagai ahh , sampai lebam pipi aku gara gara terlanggar pintu kerete . haha :D dh mcm wrestling pun ada .
but sumpah sakit sial =.='' bertekak , bermaki , bertumbuk sesama sendiri sampai penat , then aku jujur ngan dye sesuatu that was reason aku kerja . aku taktahu apa , then tetiba dye nangis and terus peluk aku , while saying sorry andd stuff and he told me "aku syg kau . asal kau tak percaya aku , haa?"
okay . tergamam kejap . then dye bawakk gi 7eleven , dye beli ais andd surutkan lebam kat mata aku :3 sweetkan ? tu lah bende yg paling takkan aku lupakan . hee ,

No comments:

Post a Comment