Daisypath - Personal picture

Thursday 22 September 2011

lama kan aku dah tak update blog :)
bukan apa , malas plus , sejak kebelakangan dah berkerjaya ni , asyikk balik closing jee , balik pun terus tidur
so , now , aku tengah bosan , aku nak flashback semuaa tentang aku ngan sharil yang tak sempatt diupdate dalam blog :)
alhamdulillah , 9 bulan dah  and now semua dah okay . jarang gaduh , semuaa . hehe ,
boleh dikatakan dah bahagia wokk ! haha 


okayy , text message atas ni ceritanya begini :
masa ni mak aku ngan aku raya rumah sharil . hehe , parents meeting bhaii  malu sial .
kebetulan , mak aku plan nak buat open house raya next day uh then mak aku suruh aku text nik , ajak dye datang :) aku pun text ahh , depan depan sharil . sebab taknak adasalah faham lagi . then nik balas mcm mcm . haha :D then yg balas balik message tu bukan aku pun , sharil jugak . haha !
nak balik tu , nik still text aku . then sharil hantar aku message mcm kat atas ni lah :)

haa , tahu pun dye cemburu  hehe , tahu pun sayang aku ♥ -.-'' aku ingat laki aku ni daa takde perasaan dah agaknyaa . haha :D but , thank god , he still have sensitive feelings  but don't worry , i won't cheat on him . i love him so much 


text atas ni pulak , masa aku merajuk dengan dye sebab tak nak cakap iloveyou bilaa end call :(
taw taw , aku tengah malas nk layan dye , dye text aku cenggitu :D aww ,
so sweet  hehe .


okay text message ni kelakar :D 
kitorang ngah guraw pasal ayat short form si nik uh . yg KBWJ ape bagai . then aku terus terang ngn dye yg ayat KBWJ dye pakai tu ayat nik . haha :D then dye balas , PMSIA .aku dah petakk da tataw apa tu . rupanya : PERGI MAMPUS SAMA ITU ANJING (nik) . haha , then aku tanya dye ayat untuk aku takde ke ? taw taw dye reply ahh TPYCSSA . aku daa hilang akal da nk fikir maksud dye ! haha :D 
then lepas beberapa minit , dye explain . it was :
"TOYOL PENDEK YANG COMEL SAYA SAYANG AWAK"

aww , sayang . itu sangat sweet :) thank you . u banyak bagi kebahagiaan kat i 

No comments:

Post a Comment